Ochrona i monitoring obiektów Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku

Ogłoszenie o zamówieniu 15.01.2021

Plik do pobrania:

 

Znak nadany sprawie przez Zamawiającego: SPZPS/S/O/12/2020

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

na świadczenie usługi społecznej, tj.
Ochrona i monitoring obiektów Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku

Zamawiający

Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych we Włocławku

ul. Szpitalna 6 A, 87-800 Włocławek

Nr NIP:  888-22-32-566, Nr REGON: 910332953

Tel.: 54 416-53-97

Fax: 54 416-53-23

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

strona internetowa: http://www.spzps.wloclawek.pl

Tryb udzielenie zamówienia

1.                  Postępowanie o udzielenie zamówienia na usługi społeczne prowadzone jest według zasad określonych w art. 138o ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.).

2.                  Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750 000 euro.

3.                  W zakresie nieuregulowanym niniejszym Ogłoszeniem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z późn.zm.).

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

Główny przedmiot:

CPV 79.71.00.00-4, 79.71.50.00-9, 79.71.10.00-1

Opis przedmiotu zamówienia

1.    Przedmiotem zamówienia jest Ochrona i monitoring obiektów Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku.

2.    Wykonawca zobowiązuje się do dwuosobowej ochrony i zabezpieczenia obiektów Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku przy ul. Szpitalnej 6 A, budynek: A i B, ul. Wyszyńskiego 21, 25 i 27, budynek: D i E całodobowo w wolne dni i święta, w dni robocze w godzinach od 15:00 do 7:30.

3.    Wykonawca zobowiązuje się do monitoringu obiektów przy ul. Stodólnej 70 i ul. Łady 10 całodobowo w wolne dni i święta, w dniach roboczych w godzinach od 20:00 do 7:30; czas reakcji (dojazdu) na włączenie się alarmu w obiektach przy ul. Łady 10 i ul. Stodólnej 70  - do 10 minut.

4.    Wykonawca zobowiązuje się do monitoringu obiektów przy ul. Radosnej 5 całodobowo w wolne dni i święta, w dniach roboczych w godzinach od 18:00 do 6:00; czas reakcji (dojazdu) na włączenie się alarmu w obiektach przy ul. Radosnej 5  - do 10 minut.

5.    Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:

•        Strzeżenie powierzonego mienia przed kradzieżą i kradzieżą z włamaniem,

•        Udaremnianie prób dokonania kradzieży lub dewastacji mienia chronionego,

•        Interweniowanie w przypadku ingerencji osób z zewnątrz zagrażającej zniszczeniem, kradzieżą lub innym naruszeniem substancji chronionego mienia.

•        Wykonawca zobowiązuje się w okresie zimowym w godzinach dozoru do odśnieżania i posypywania piaskiem dróg wewnętrznych i chodników (piasek i sprzęt zabezpiecza Zamawiający).

6.    Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługi ochrony wyłącznie poprzez pracowników posiadających odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje zawodowe.

7.    Wizji lokalnej obiektów można dokonywać po uzgodnieniu z kierownikiem Działu Administracyjno – Gospodarczego Łukaszem Młotkowskim tel. 54 416-53-03, 604-482-665.

8.    Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników, każdy w wymiarze 1 etatu, wykonujących czynności na terenie SPZPS w zakresie usługi ochrony w trakcie realizacji zamówienia, które wiążą się z wykonaniem przez osoby fizyczne na rzecz Wykonawcy prac w wyznaczonym przez Wykonawcę miejscu i czasie oraz pod jego kierownictwem.         

9.    Szczegółowe obowiązki wykonawcy w zakresie realizacji niniejszego zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik do Ogłoszenia.

10.                 Wykonawca zobowiąże się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających RODO1), i w związku z tym, do złożenia oświadczenia o treści: „Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.*

1) rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).

* W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).

Podział zamówienia na części

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

 

Termin wykonania zamówienia (realizacji usługi)

Zamawiający wymaga zrealizowania usługi w następujących terminach:

od 11 stycznia 2021 r. lub od dnia zawarcia umowy (w przypadku zawarcia umowy po dniu 11 stycznia 2021 r.) do 10 stycznia 2022 r. 

Warunki udziału w postępowaniu

1) O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki udziału:

a)         posiadają koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony mienia,

b)         wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie usługi ochrony o charakterze i trudności wykonania jak zamówiona usługa. Wartość każdej usługi minimum 100.000,00 zł brutto,

c) dysponują osobami, które skierują do realizacji zamówienia umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, to jest: min. dwie niekarane osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.

d) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na min. 100.000,00 zł.

Termin związania ofertą.

30 dni

Opis sposobu przygotowania oferty.

1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2. Ofertę składa się w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej.

3. Treść oferty musi odpowiadać treści Ogłoszenia o zamówieniu.

4. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:

1)     Wypełnione i podpisane: Formularz oferty,

2)     Wykaz usług z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie,

3)     Wykaz osób, zgodnie z załącznikami do Ogłoszenia oraz

4)     odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,

5)     koncesję wykonawcy w zakresie ochrony mienia i

6)     polisę ubezpieczeniową wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej, które potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

5. Oferta ma być napisana na maszynie do pisania, komputerze lub nieścieralnym atramentem oraz być podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy (dotyczy również wszystkich załączników do oferty).

6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Zamawiający wymaga załączenia dokumentu w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza kopii, z którego będzie wynikało pełnomocnictwo. Jeżeli do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy wymagane jest zastosowanie tzw. reprezentacji łącznej, wówczas wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez zobowiązane osoby. Wszystkie dokumenty, a także wszelkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę,

7. Ofertę należy umieścić w nieprzezroczystym i opieczętowanym opakowaniu. Należy stosować opakowanie zewnętrzne i wewnętrzne. Na opakowaniu zewnętrznym oferty (kopercie), zaadresowanym do zamawiającego należy zamieścić następującą informację:

 

Oferta na zadanie:

„Ochrona i monitoring obiektów Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku” - nie otwierać przed dniem 21 grudnia 2020 r., godz. 10.15

 

Na opakowaniu wewnętrznym oferty należy zamieścić informację j/w, z podaniem nazwy i dokładnego adresu wykonawcy. W przypadku braku tych informacji zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia, a w przypadku składania oferty pocztą lub pocztą kurierską za jej nie otwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert,

8. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu zostanie przygotowane, opieczętowane i oznaczone zgodnie z postanowieniami pkt 7. Koperta będzie dodatkowo oznaczona określeniem „Zmiana” lub „Wycofanie”.

9. Zamawiający informuje, że oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r., poz. 1010 z późn. zm.), jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

10. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń.

11. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem.

Miejsce oraz termin składania ofert

 

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego: SPZPS we Włocławku, ul. Szpitalna 6a, 87-800 Włocławek (sekretariat pok. nr 138), w terminie do dnia 21 grudnia 2020 r. do godz. 10:00.

 

Miejsce oraz termin otwarcia ofert

 

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 grudnia 2020 r. o godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego: SPZPS, ul. Szpitalna 6a, 87-800 Włocławek (sekretariat pok. nr 138).

Otwarcie ofert jest jawne.

 

Kryteria oceny ofert i ich waga.

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będą przedstawione niżej kryteria i przypisane im maksymalne ilości punktów. Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.

Cena /C/ - waga 100

Kryterium – „Cena” - będzie punktowane przez zamawiającego w oparciu o wyliczenie arytmetyczne: [najniższa cena brutto ze wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu : cena brutto oferty badanej] x 100 (waga), wg niżej podanego wzoru:

       Najniższa cena ze wszystkich ofert

C = ------------------------------------------------- x 100 = ilość punktów

            Cena oferty badanej

Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.

1. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą na dane zadanie zostanie podpisana umowa w miejscu i w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

2. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.

3. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.

4. Zawarcie umowy nastąpi wg wzoru Zamawiającego, stanowiącego załącznik do Ogłoszenia.

5. Postanowienia ustalone we wzorze umowy nie podlegają negocjacjom.

6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została uznana przez Zamawiającego za najkorzystniejszą, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia Zamawiający może podpisać umowę z Wykonawcą, który złożył ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny. Przez uchylanie się od zawarcia umowy rozumie się przesłanie przez Wykonawcę informacji o tym fakcie lub nie stawienie się w miejscu i terminie wyznaczonym do zawarcia umowy, a także nie odesłanie w wyznaczonym terminie podpisanej umowy w przypadku zawierania jej w trybie korespondencyjnym.

Osoba do kontaktów.

Kierownik Działu Administracyjno – Gospodarczego - Łukasz Młotkowski tel. 54 416-53-03, 604-482-665 w godzinach od 7:00 do 15:00.

Załącznik do Ogłoszenia.

1. Formularz oferty

2. Wykaz usług

3. Wykaz osób

4. Wzór umowy

5. Klauzula informacyjna RODO

 

Włocławek, dnia 14 grudnia 2020 r.

Zatwierdzam:

Sławomir Paździerski

Dyrektor SPZPZ we Włocławku

 

Plik do pobrania: